دو عاشق

دو عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 3883
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 3883
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


بنام کشتی شکست خورده عشق


یاد آن روزی که در صفحه دلم شاه عشق بودی و با کیش رخت مات شدم


کیست که به روشنی عشق آرزوی نکند ؟اگر دلها به یاد همدیگر نلغزد


اگر دستها یکدیگر رو نفشارد اگر لبها بر روی یکدیگر نلغزد


اگر چشمها از شوق وصال نمناک نگردد اگر رویای خیالیست ما را فراموش کند


اگر شور و جذبه دلباختگی دلهای خسته ما را تنها گذارد

 
شعله ای  زندگی خاموش می شود و پرنده های رنگارنگ هستی تاریک پذیر می گردد


اگر نسیم جان فضای آرزو را در قلوب بی نوایی ما پراکنده نسازد


عشق از دل ما می گریزد جان نیز از کالبدما میگریزد


اما تو می دانی هر چقدر از من دور باشی باز به یادت هستم


احد جان و هرشب کنار موجهای وحشی دریا فریاد می زنم که ای شب های تنهایی


هرگز فراموشت نمی کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: دو عاشق تاريخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید از شما دو ستان و آشنایان درخواست می کنم که با نظرات خود ما را در هرچه بهتر شدن این وبلاگ راهنمایی و کمک فرمایید از شما عزیزان خواهشمندیم مطالب عاشقانه (عکس -داستان - متن و... )را برای ما ارسال کنید تا با نام خود در وبلاگ ما نمایش داده شود شما می توانید در قسمت نظرات مطالب خود را برای ما ارسال کنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to twoashegh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com